• Dacia - Best Value Player - Motion Graphics - Web Compaign

BEST VALUE PLAYER

Web Commercial

Dacia e Gazzetta Dello Sport per la prima volta eleggeranno il giocatore con il miglior rapporto tra investimento e risultati. Per presentare questa iniziativa il nostro studio si è occupato di realizzare un opener e il layout grafico dei contenuti social. L’utilizzo delle foto con trattamento bi-cromatico è stato affiancato a una typo animation moderna. La grafica tech-oriented e il ritmo incalzante sono gli elementi chiave di questo video in motiongraphics.

For the first time Dacia and Gazzetta Dello Sport will elect the player with the best ratio between investment and result. Monkey Talkie’s creative team has presented this initiative creating an opener and a social content graphic layout. The use of bi-chromatic photos has been combined with a modern typo animation. Tech-oriented graphics and fast rhythm are the key elements of this motiongraphics video. 

Still Frames

Credits

CLIENT: Prodigious / Dacia
EXECUTIVE CREATIVE & PRODUCTION: Fabio Iaculli – Matteo Masserani
PROJECT MANAGER: Manuel Giordano

ART DIRECTION & ANIMATION: Filippo Maisano